Brak informacji o poprzedniej stronie.
Seminarium magisterskie
Sylabus zajęć
Okres
Semestr -1
|
Forma zajęć / liczba godzin / forma zaliczenia
|
Liczba punktów ECTS
|
Symbol EU dla zajęć/przedmiotu | Po zakończeniu zajęć i potwierdzeniu osiągnięcia EU student/ka: | Symbole EK dla kierunku studiów |
Efekt_01 | Przegląd literatury światowej z zakresu aktualnych zagadnień uwzględniających zainteresowania badawcze grupy studentów. Praca z bazami danych. | |
Efekt_02 | Analiza wybranych prac eksperymentalnych i przeglądowych z zakresu tematyki badawczej związanej z wykonywaną pracą magisterską | |
Efekt_03 | Prezentacja wyników z poszczególnych etapów wykonywanej pracy dyplomowej; omówienie problemów badawczych. | |
Efekt_04 | Dyskusja w grupie na temat prezentowanych zagadnień. |
Lp. | Treści programowe dla zajęć/przedmiotu | Symbol EU dla zajęć/przedmiotu |
1. |
korzysta ze źródeł literaturowych z poszanowaniem praw własności intelektualnej |
Efekt_01, Efekt_01 |
2. |
definiuje problemy badawcze w zakresie tematyki dotyczącej przygotowywanej pracy dyplomowej |
Efekt_02 |
3. |
prezentuje poszczególne etapy realizacji pracy magisterskiej w formie prezentacji multimedialnej |
Efekt_02 |
4. |
uczestniczenie w dyskusji, udziela merytorycznych odpowiedzi |
Efekt_03 |
Metody i formy prowadzenia zajęć | |
---|---|
Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień | |
Wykład konwersatoryjny | |
Wykład problemowy | |
Dyskusja | |
Praca z tekstem | |
Metoda analizy przypadków | |
Metody aktywizujące (np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”) | |
Praca w grupach |
Sposoby oceniania | Symbole EK dla modułu zajęć/przedmiotu | ||||
---|---|---|---|---|---|
EK_1 | EK_2 | EK_3 | EK_4 | ||
Prezentacja multimedialna | x |
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM | |
---|---|
bardzo dobry (bdb; 5,0): | znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne |
dobry plus (+db; 4,5): | bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne |
dobry (db; 4,0): | dobra wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne |
dostateczny plus (+dst; 3,5): | wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne ale ze znacznymi niedociągnięciami |
dostateczny (dst; 3,0): | wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne z licznymi błędami |
niedostateczny (ndst; 2,0): | niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje personalne i społeczne |
Wydawnictwa książkowe
Forma aktywności | Średnia liczba godzin* na zrealizowanie aktywności | |
---|---|---|
Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem | 30 | |
Praca własna studenta: | ||
Przygotowanie do zajęć | 10 | |
Czytanie wskazanej literatury | 20 | |
Przygotowanie pracy pisemnej, raportu, prezentacji, demonstracji, itp. | ||
Przygotowanie projektu | ||
Przygotowanie pracy semestralnej | ||
Przygotowanie do egzaminu / zaliczenia | ||
SUMA GODZIN | 60 | |
LICZBA PUNKTÓW ECTS DLA MODUŁU ZAJĘĆ/PRZEDMIOTU | 2 |
* godzina (lekcyjna) oznacza 45 minut